Published: 23.05.2023
Keywords: Menejment, marketing, menejer, diller, estetika, imidj
Indeksiya bazalar
Maqola muallifi haqida
*
OʼzDSMI Madaniyat va sanʼat sohasi menejmenti
mutaxassisligi 2-kurs magistranti Umida Usanova
Annotatsiya
*
Maqolada muzey menejmenti va marketing yo‘nalishida ishlarni tashkillashtirish
masalalari va ularning muzeylar faoliyatini yanada rivojlantirishdagi ahamiyati borasida
mulohaza yuritiladi.
FOYDALANILGAN ADABIYOTLAR
_
1. Маркетинг. Ўқув қўлланма / Ф.Т. Базарова.Ўзбекистон Республикаси Олий ва ўртамахсус таълим вазирлиги; - T : Иқтисод-Молия, 2015.
2. Ўзбекистон миллий энциклопедияси. Давлат илмий нашриёти. Тошкент 2003.
3. O‘zbekiston milliy ensiklopediyasi. T.: Davlat ilmiy nashriyoti, 2003.
4. Jalolov J. Marketingni boshqarish strategiyalari: O‘quv qo‘llanma. T.: Fan va
texnologiyalar, 2012.