Maqola muallifi haqida
*
Ishmurzayeva Lobar Anvarjon qizi
Sirdaryo viloyati Xovos tumani 5-umumta'lim maktabi
Ona tili va adabiyot fani ōqituvchisi
Magistr
Annotatsiya
*
Adabiyot an'anaviy ravishda sinflarda ma'ruzalar va matnlar haqida
munozaralar orqali o'qitilib kelinmoqda. Biroq, texnologiya va ta'lim yondashuvlarining
rivojlanishi bilan adabiyotni qanday o'qitishni yaxshilaydigan innovatsion o'qitish usullari
mavjud bo'ldi. Ushbu maqola o'quvchilarni faolroq jalb qilish va o'quv natijalarini
yaxshilash uchun adabiyot darslarida qo'llanilishi mumkin bo'lgan ba'zi innovatsion
o'qitish usullarini o'rganadi.
FOYDALANILGAN ADABIYOTLAR
_
1. Kanarskaya O. V. innovatsion trening. SPb
2. Logvina I., Maltseva-Zamkova N., Rojdestvenskaya L. "Umid"bor! Tarmoq ta'lim
loyihasining natijalari. Chet elda rus tili, 4
3. Patarakin E. Flock tarmoq shovqinlarni, ta'lim texnologiyasi & jamiyat, 8 (2)
4. O'quv ustaxonalari: nazariya va amaliyot. Komp. N. I. Belova, I. A. Muxina. SPb,
1998.
5. Aronoff, M. (1976). Generativ grammatikada so'z shakllanishi. 1-Sonli Lingvistik
So'rov Monografiyasi. Kembrij, MA: MIT matbuot.