Maqola muallifi haqida
*
Sobirjonova Nodirabegim Xayotullo qizi
Andijon davlat pedagogika instituti Ta‘lim va tarbiya nazariyasi va metodikasi
(boshlang‘ich ta‘lim) yo‘nalishi 1-bosqich magistranti
Annotatsiya
*
Boshlang‘ich ta’limning asosiy maqsadi o‘quvchining o‘qishga bo‘lgan qiziqishi va
qobiliyatlarini rivojlantirish bugungi kun davr talabiga mos holda o‘quvchilarni fanlarga
qiziqtirib darslarni noan’anaviy usulda o‘tishimiz zarur hisoblanadi. Har bir e’tibor
shundaki, kelajakda farzandlarimiz o‘z o‘rniga ega, dunyo standartlariga xos va mos holda
har tomonlama yetuk, barkamol bo‘lishligiga qaratilgan.
FOYDALANILGAN ADABIYOTLAR
_
1.Baratov SH.O‘quvchi shaxsini o‘rganish usullari.-T,: O‘qituvchi, 1995. -53
2. Iyomova M.Oilada bolalarning ma’naviy-axloqiy tarbiyasi. Nizomiy nomidagi TDPU,
1999. -152 b.
3.O‘quvchilarda o‘quv faoliyatiga mas’uliyat xissini tarbiyalash (Oilada va sinfdan tashqari
vaqtlarda) //Tuzuvchilar: M. SH.Allamuratova, G.Jo‘raboyeva . T,: O‘Z PFITI 1990. -37 b.
4.Boshlang‘ich ta’lim jurnali.