Maqola muallifi haqida
*
Kojikbaeva Z.A., Yesengeldieva A.Yu
Qoraqalpoq Davlat Universiteti
Annotatsiya
*
Economic sentiment in society increases the need for new information.
Having studied this need, the advertising service opened up a wide way to satisfy it. The
article interprets advertising views using the example of the media in Karakalpakstan.
FOYDALANILGAN ADABIYOTLAR
_
1. Гольман И.А. Рекламная деятельность: Планирование. Технология. Организация. М.2002. –С.14.
2. Лукошенко М.А. РR: Теория и практика .Москва, 2010, стр-42
3. Қожықбаева З,Бердамбетова М. Рекламаның социаллық турмыстағы орны // Илим ҳәм Жәмийет,
2009-ж,№2. Б-112.
4. Кожикбаева З.А. Рекламалық билдириўдиң көринислери.// «Глобалласыў процесси ҳәм ғалаба хабар
қураллары хызмети» Республика илимий-әмелий конф. материаллары. Нөкис, 2018. – Б.29-32.
5. Кожикбаева З.А. Ювилир словестности. Научно-методический журнал «AKADEMY» 7/70,2021,
Россия. из-во «Проблемы науки». – С.41-44.