Maqola muallifi haqida
*
Умирзоқов Ўролбек Ёрқул ўғли
Тошкент давлат aграр универстети
Aгролагистика ва бизнес факултети маркетинг ёналиши 4-курс талабаси
Джорайев Илҳом Раимжон ўғли
Тошкент давлат аграр универстети
Aгролагистика ва бизнес факултети ахборот тизимлари ва технолагиялари ёналиши
3-курс талабаси
Annotatsiya
*
Республикамиз иқтисодиётини ривожланишида қишлоқ хўжалиги
маҳсулотларини экпорт қилиш жуда мухим ўрин тутади. Қишлоқ хўжалиги
маҳсулотларини экпорт қилиш тизимини такомиллаштириш эса ўз навбатида унинг
илмий асосларга таяниб иш юритади. Бугунги кунга келиб бу борада сохани
ривожлантиришда жуда кўплаб чора тадбирлар олиб борилмоқда.
FOYDALANILGAN ADABIYOTLAR
_
2. Барсукова С. В. Международный маркетинг: проблемы и перспективы
развития // Вестник Финансового университета, 1999, №3
3. Шибаев М. А., Забудьков В. А. Глобализация мировой экономики как
предпосылка развития международного маркетинга // Международный журнал
прикладных и фундаментальных исследований. 2015, № 5-1.
4. Касаткина Е. А., Градобоев В. В. Основные черты международной
маркетинговой политики в современных условиях.Транспортное дело России, 2012,
№6-1