Maqola muallifi haqida
*
Kattayeva Mohinur Azamat qizi,
Shahrisabz tumani 43-maktab o`qituvchisi
Annotatsiya
*
Maqolada muammoli ta'lim (PbT) kognitiv faollik, mustaqillik va ijodiy
fikrlashni rivojlantirish sifatida qaratilishi xususida so`z yuritiladi. Shu munosabat bilan
muammoli ta’lim ijodiy jarayon sifatida nostandart ilmiy va ta’lim muammolarini
nostandart usullardan foydalangan holda yechish shaklida taqdim etilishi qayd etiladi.
FOYDALANILGAN ADABIYOTLAR
_
1. Ангеловски К. Учителя и инновации: Книга для учителя: Пер. с
македон. - М., 1991.
2. Бабанский Ю.К. Проблемы повышения эффективности педагогических
исследований: Дидактический аспект. - М., 1982.
3. Бабанский Ю.К. Выбор методов обучения в средней школе. - М., 1989.
4. Бабкина Н.В. Использование развивающих игр и упражнений в учебном
процессе //Начальная школа - 1998 - №4, стр. 28
5. Басов М.Я. Избранные психологические произведения. М., 1975.
6. Бордовская Н.В., Реан А.А. Педагогика: Учебник для вузов – СПб.:
Питер, 2000