Maqola muallifi haqida
*
Saidova Shohista Alisher qizi
Samarqand davlat universiteti, 4-kurs talabasi
Annotatsiya
*
Ushbu maqolada boshlangʻich sinf oʻqituvchilarida fosilizatsiya
potentsialini aniqlashning mavjud metodlari haqida umumiy ma'lumot berilgan. Ushbu
atamani aniqlashga turli xil yondashuvlar va uning oʻqituvchilarning kasbiy rivojlanishidagi
ahamiyati muhokama qilinadi. Kasbiy koʻnikmalarni shakllantirish darajasini va oʻqitishda
stereotiplarni yengishga tayyorligini baholashning sifat va miqdoriy metodlari tahlil
qilinadi. Oʻz-oʻzini baholash, hamkasblarni kuzatish, muammoli vaziyatlarni sinash va
modellashtirishni oʻz ichiga olgan kompleks yondashuv zarurligi toʻgʻrisida xulosalar
chiqariladi.
FOYDALANILGAN ADABIYOTLAR
_
7. Brown, A. (2009). Fossilization in second language acquisition. Canadian Modern
Language Review, 66(2), 343-363.
8. Selinker, L. (1972). Interlanguage. IRAL-International Review of Applied
Linguistics in Language Teaching, 10(1-4), 209-232.
9. Wei, L. (2007). Dimensions of fossilization in second language acquisition. Journal
of Zhejiang University, 4(4), 606-614.
10. Исмоилов, Б. (2018). Малака ошиши муаммолари. Тошкент: Зиё.
11. Ахмедов, М., Назаров, С. (2016). Янги педагогик технологиялар. Ўқитувчи
нашр.