Maqola muallifi haqida
*
TATU FF “ATT” kafedrasi katta o‘qituvchisi X.X.Rajabova
Annotatsiya
*
O‘quv muassasalari rahbarlari, shu jumladan amaliy psixologlar o‘z ish faoliyatlari
davomida ko‘pincha tipik pedagogik deformatsiyani yuzaga chiqaruvchi, shaxsga ta’sir
etuvchi kasbiy faoliyatlar mexanizmlarini aniqlashda, o‘qituvchini kasbga kirish bosqichini
baholash muammolariga duch keladilar.
FOYDALANILGAN ADABIYOTLAR
_
1. Безносов С.П. Профессиональная деформация личности. – СПб.: Речь, 2004. -
272 с.
2. Bessonova L., Dobrosmyslova S. Professional and personal competence as a condition
for overcoming professional deformation of a social work specialist’s personality.
Современные исследования социальных проблем. № 1 (09). 2012.
3. Газиев Э.Г. Управление учебной деятельностью школьников. Тошкент, 2001г.
4. Зеер Э.Ф., Сыманюк Э.Э. Психология профессиональных деструкций: Уч. для
вузов. – М.: Академич. проект, 2005. – 240с.
5. Рогов Е.И. Настольная книга практического психолога. Москва.Владос.1999.
Книга 2. 476с