Maqola muallifi haqida
*
Namangan shahar
66 – umumiy o’rta ta’lim maktabi o’qituvchisi
To’lqinova Oqila Yoqubjonovna
Annotatsiya
*
Ushbu maqola maktabgacha ta'lim va unda ta'lim-tarbiyaning ahamiyati,
tanqidiy fikrlashni o'rgatishning strategiyalari haqida batafsil so'z yuritiladi. Shuningdek,
tanqidiy fikrlashda lingvodidaktikaning o'rni haqida ham ma'lumot beriladi.
FOYDALANILGAN ADABIYOTLAR
_
1. Kamoldinov M., Vaxobjonov B. Innovatsion pedagogik texnologiya aoslari, savollar,
javoblar (Kasb-hunar ta’limi muassasalari uchun o‘quv qo‘llanma) – T.: “Talqin”,
2010-y.
2. O.R.Roziqov, M.H.Mahmudov; B.R. Adizov, A.R.Hamroyev. Ona tili didaktikasi.
Darslik. – Toshkent: Yangi asr avlodi, 2005. 382 b.
3. Yo‘ldoshev J.G‘. Uzluksiz ta’lim: malaka oshirish muammolari va еchimlari. – T.:
“O‘qituvchi” nashriyoti, 1991-y