Maqola muallifi haqida
*
Абдуллаева Шоира Исажановна
Мухаммад Ал-Хоразмий номидаги Тошкент ахборот технологиялар университети
Annotatsiya
*
Замонавий таълимда ва ҳусусан физика ўқитишда илмий ҳулосалар ва
назарияларни чуқур тушунишда, амалий фаолият ва ишлаб чиқариш ютуқлари билан
чамбарчас боғлашда лаборатория ишларининг аҳамияти жуда каттадир.
FOYDALANILGAN ADABIYOTLAR
_
1. Попова, В. В., & Березин, А. В. (2016). Виртуальные физические эксперименты в обучении
физике. Вестник Удмуртского университета. Математика. Механика. Компьютерные науки, 26(2),
191-200.
2. Зайцев, В. Е. (2018). Развитие виртуальных лабораторий по физике для подготовки будущих
инженеров. Инженерное образование, (4), 57-61.
3. Григорьев, А. А., Лукашев, В. Н., & Олиферов, В. А. (2015). Методика организации виртуальных
лабораторных работ в курсе физики. Физика в школе, (11), 13-18.
4. Linder, C., & Marshall, D. (2002). The potential of virtual reality in physics education. Journal of Science
Education and Technology, 11(4), 323-329.