Published: 18.04.2023
Keywords: pozitsiyani egallagan taqdirdagina ma'noga ega bo'ladi
Maqola muallifi haqida
*
Murodova Madinabonu,
Shahrisabz davlat pedagogika instituti talabasi,
Norqobilova Zarifa,
Shahrisabz davlat pedagogika instituti o`qituvchisi
Annotatsiya
*
Matnga an'anaviy, maktabga asoslangan yondashuvni ko'rib chiqadi u asosan
muallif faoliyatining mahsuli sifatida, ajratib olinadigan va o'zlashtiriladigan yagona
haqiqiy ma'noni o'z ichiga oladi, G.I. Bogin buni "ommaviy maktabning aksil-reflektiv
munosabati" deb ataydi, matn esa o'quvchi dialog ishtirokchisi sifatida faol, ijodiy
pozitsiyani egallagan taqdirdagina ma'noga ega bo'ladi.
FOYDALANILGAN ADABIYOTLAR
_
5. Леонтьев В.В. / Цит. по: А.А.Веряев, М.Н.Нечунаева, Г.В.Татарникова.
Функциональная грамотность учащихся: представления, критический анализ,
измерение.// izvestia.asu.ru/2013/2-2/peda/ TheNewsOfASU-2013-2-2-peda-01.
С.15.
6. Образовательные технологии. Сборник материалов в помощь. – М.: Баласс,
2008. (Образовательная система «Школа 2100». С.65.