Published: 17.04.2023
Keywords: ўзаро таъсир, алоқа, маданият, фанлараро, музей педагогикаси
Maqola muallifi haqida
*
Ганиева Чарос Хашимовна
Камолиддин Беҳзод номидаги Миллий рассомлик
ва дизайн институти доценти
Annotatsiya
*
Мақолада замонавий таълим маконида музей педагогикаси ривожланишининг
хусусиятлари кўриб чиқилади. Фуқаролик жамиятини ва маданиятлараро ўзаро
муносабатларни шакллантиришга йўналтирилган фанлараро музей
тадқиқотларининг долзарб мавзуси таҳлил қилинади. Музей педагогикаси музей
таълими методологиясини кенг маданий контекстда ривожлантириш, замонавий
музейларни ижтимоий алоқа марказлари сифатида модернизация қилиш
муҳимлигини таъкидлади.
FOYDALANILGAN ADABIYOTLAR
_
1. Крешенштайнер Р. Развитие художественного ребенка. М., 1914. – 225 с.
2. Столяров Б.А. Музейная педагогика: история, теория, практика. М.: Высшая
школа, 2004. – 195 с.
3. Фолль К. Опыты сравнительного изучения картин М.: Изд-во Г.А. Лемана и
С.И.Сахарова, 1916. – 235 с