Published: 30.03.2023
Keywords: mehonxona korxonasi, sifatli xizmat, mehmonxona xodimlari salohiyati, iste’molchilar mamnuniyati
Maqola muallifi haqida
*
TDIU Turizm va Servis kafedrasi doktoranti
Raxmonova Nigina
Annotatsiya
*
Xizmatlar sifatini baholash mahsulot sifatini baholashga qaraganda ancha
murakkabligining sababi uning ichki (xizmat ko’rsatish va iste'molning ajralmasligi, xizmat
ko’rsatish jarayonida talabning notekis taqsilanishi, saqlanmaslik va nomoddiylik kabi)
xususiyatidadir
FOYDALANILGAN ADABIYOTLAR
_
1. Котлер Ф., Боуэн Дж., Мейкенз Дж. Маркетинг Гостеприимство Туризм:
учебник. –М.: «Юнити-Дана», 2002. Стр-52
2. П.П. Чуваткин, С.А. Горбатов “Управление персоналом гостиничных
предприятий”: учебник для среднего профессионального образования /
Москва : Издательство Юрайт, 2020. 185-198-193-стр