Published: 25.03.2023
Keywords: komponentlik, kompetensiya, imitatsion model, axborotkommunikatsion texnalogiya
Maqola muallifi haqida
*
Hasanov Asror Baxtiyor o’g’li
Sharof Rashidov nomidagi Samarqand Davlat Universiteti magistranti
Tel: +998 91 711 25 97, E-pochta: asrorhasanov970@gmail.com
Annotatsiya
*
: Ushbu maqolada ta'lim muassasalarida kompyuter imitatsion modellar
asosida yaratilgan multimediyali elektron vositalar orqali dars o‘tish, talabalarda
o‘tilayotgan fanning ayrim javhalarini simulatsiya qilish fanga nisbatan kuchliroq
qiziqish, tasavvur paydo bo‘lishiga olib keladi. Shu bois o‘quv materiallari audio,
video va grafika hamda multemedia ko‘rinishida mujassamlashgan holda berilsa,
materiallarni xotirada tez saqlab qoladi.
FOYDALANILGAN ADABIYOTLAR
_
1.Shavkat Mirziyoyov Miromonovich. Yoshlar forumidagi nutqidan 25.12.2020
2.O'zbekiston Respublikasi qonuni. Reklama to'g'risidagi. 07.06.2022y. O'RQ-776 son
3.Adam Ferrier, Jennifer Fleming The advertising effect how to change behaviour. Oxford 2014y 32p
1 Dala tadqiqoti. Toshkent shahri. 07.01.2023y
4.E.Rozendaal Children and advertising. Amsterdam 2011y 9p
5.Vance Packard. The hidden persuaders. New York. 1957y 95p