Published: 21.03.2023
Keywords: :Ekologiya, tabiat, suv, havo, yer , avtotransport zararli gazlari
Maqola muallifi haqida
*
Madraximova Munojatxon To’lanboevna
Qo’qon Davlat pedagogika institutining biologiya kafedrasi o’qituvchisi.
Asqarova Dilnozaxon To’lqinjon qizi
Qo’qon Davlat pedagogika institutining boshlang’ich ta’lim yo’nalishi talabasi
Annotatsiya
*
Boshlang’ich sinf o’quvchilariga ekologik tarbiya berishda tabiatni asrash
kompetentsiyasini shakllantirish, tabiat bilan muloqot qilish, tabiat qonunlari va
hodisalariga oid kreativ fikrlashini rivojlantirish, ekologikik tarixiy qadriyatlarni singdirish
va ekologik mehnat ko’nikmalarini rivojlantishga erishish.
FOYDALANILGAN ADABIYOTLAR
_
1. Prezident SHavkat Mirziѐevning Oliy Majlis palatalari, siѐsiy partiyalar hamda
O’zbekiston Ekologik harakati vakillari bilan videoselektor yig’ilishidagi ma’ruzasi 13
iyul 2017 yil Toshkent sh.
2. O’zbekiston respublikasi vazirlar mahkamasining ―O’zbekiston respublikasida
ekologik ta’limnirivojlantirish kontseptsiyasini tasdiqlash to’g’risida‖gi 434-sonli
qarori.
3. SH.A.Sodiqova, M.A.Rasulxo’jaeva « Bolalarni tabiat bilan tanishtirish metodikasi»–
T.: «Fan va texno-logiya», o’quv qo’llanma. 2013, 88 bet.C-73 , ISBN 978–9943–10–
844–8
4. Azamat Ruzvonovich Raxmonov “BOSHLANG’ICH SINF O’QUVCHILARINI TABIATNI
ASRASHGA O’RGATISHDA EKOLOGIK TARBIYa METODLARIDAN FOYDALANISH”
ACADEMIC RESEARCH IN EDUCATIONAL SCIENCES VOLUME 2 | ISSUE 4 | 2021 ISSN:
2181-1385 Scientific Journal Impact Factor (SJIF) 2021: 5.723.544-546 bet