Published: 28.02.2023
Keywords: bilim, ko`nikma, natija, shoir, ijod, ta`lim, ma`naviyat.
Maqola muallifi haqida
*
Аlmardonova Dilafruz Sayfiyevna, Gulruh Azizova
Shahrisabz shahar 3-maktab o`qituvchilari
Annotatsiya
*
Ma`lumki, maktabda Аlisher Navoiyning epik asarlarini zamonaviy usullarda
oʼrgatishda oʼquvchilar Navoiyning epik asarlariga qiziqishi uyg`onadi. Shuningdek,
o`quvchilarni taʼlim jarayonining ijrochisiga aylantiradi va adabiy taʼlim samaradorligini
oshiradi. Natijada shoirning epik asarlarini oʼrganish zamonaviy usullarda tashkil
etilganda oʼquvchilarda shaxsiy fikr, munosabat, xulosa paydo boʼlishiga erishiladi.
FOYDALANILGAN ADABIYOTLAR
_
2. Saribaeva M.U. Umumtaʼlim maktablarida zamonaviy taʼlim usullarini tatbiq
etishning ilmiy-metodik yoʼllari. // Maktab va hayot. -T.: 2007. 5−6-son. 50-52-b.
3. Saribaeva M.U. Аlisher Navoiyning “Farhod va Shirin” dostonini zamonaviy
texnologiyalar asosida oʼrgatish. –Guliston: GulDU, 2008. -78 b.
4. Saribaeva M.U. Navoiy asarlarini oʼrgatish orqali bolalarda shaxs sifatlarini
tarbiyalash tajribalaridan: Respublika ilmiy anjumanining materiallari (2008 yil, 20−21
noyabrь). - Guliston: 2008. 131−132-b.