Maqola muallifi haqida
*
Akramov Xurshidbek Bahrom og’li
Andijon iqtisodiyot va qurilish instituti Iqtisodiyot kafedrasi 3-kurs
Sharobiddinov Ahrorbek Qosimjon o‘g‘li
Andijon iqtisodiyot va qurilish instituti Iqtisodiyot fakulteti 3-kurs talabasi
Annotatsiya
*
Ushbu keng qamrovli maqola bugungi raqobat sharoitida banklar uchun
marketing strategiyasining ajralmas ahamiyatini o'rganadi. U strategik marketing
tashabbuslari nafaqat mijozlarni jalb qilish, balki ularni saqlab qolish, bank sohasida uzoq
muddatli muvaffaqiyatga erishishni o'rganadi.
FOYDALANILGAN ADABIYOTLAR
_
1. O.A Ortiqov, I.Ya Qulliev, "Bank menejmenti va marketingi" fanidan o’quv
qo’llanma.Toshkent.Toshkent moliya instituti, 2013 yil.
2. Alaverdov A.A. Strategicheskiy menedjment v kommercheskom banke.-M.: Market
DS. 2007.-576 s.